Vés al contingut

Prepara’t per a les oposicions de Pedagogia Terapèutica

La nostra missió és inspirar i guiar-vos per poder créixer i aconseguir el millor resultat.

4 convocatòries de compromís i dedicació

SERVEIS

Què oferim?

Acompanyament personalitzat

Volem acompanyar-te amb assessorament, retroacció de les tasques i resolució de tots els dubtes

Sessions adaptades

Les sessions grupals i individuals estan adaptades a les necessitats de les interessades

Tècniques d’estudi

Perquè et puguis organitzar i aprendre d’una forma més eficient

NOSALTRES

Qui som?

Som l’Anabel, la Mireia i la Paula, tres mestres d’educació especial. Som unes apassionades de la nostra feina i estem molt implicades en la transformació del centre cap a la mirada d’una escola inclusiva.

Fa anys que treballem plegades, cercant la manera d’oferir a l’alumnat aquells aprenentatges funcionals i útils que els permetin fer front a la vida. Fem servir metodologies actives i universals molt diverses i avantatjoses per arribar a tot l’alumnat, independentment de la modalitat d’escolarització.

Conjuntament, reflexionarem sobre la nostra pràctica com a docents de pedagogia terapèutica. Volem crear un entorn enriquidor per a tothom!

RESSENYES

Què diuen les opositores?

Un gran suport

juny 4, 2024

Sincerament i des del principi, jo mai havia contemplat fer oposicions fins un mes abans que sortís les inscripcions per apuntar-s’hi. Era conscient que el meu temps era limitat (4 mesos) i, amb la desconeixença de més opcions, vaig voler apuntar-me a un dels formadors més coneguts en aquest món. Malauradament, ell era molt bo, però el seu equip en la meva especialitat (MEE), no tenia l’expertesa necessària per poder ajudar-me en la creació de la meva programació d’un centre d’educació especial.

Per mi va ser una llum enmig de la foscor trobar la Mireia i tot el seu equip, per guiar, supervisar i realitzar propostes de millora de tota la meva programació. Vaig trobar en ella la professionalitat i l’excel·lència que em va faltar en la formadora prèvia. En què em baso per dir això? La comunicació, que és molt important, era molt bona; concretava molt bé els aspectes a millorar (no sempre senzill) oferint alternatives i exemples perquè pogués entendre-ho bé, corregia les faltes d’ortografia i d’expressió, plantejava reflexions importants sobre aspectes més enllà dels purament teòrics, pensant en el tribunal, en l’avaluació i en mantenir un fil conductor que fos coherent. Es comprometia amb les dates i si hi havia qualsevol dubte sempre estava disponible, fos el dia que fos. Passés el que passés sempre t’animava i el seu feedback era realista i al mateix temps positiu, facilitant molts processos d’estrès. Trobo que no és gens senzill trobar un perfil de formador d’aquesta categoria avui en dia. Proper, rigorós, expert i buscant la coherència del que s’està fent en tot moment. Sempre estaré molt agraïda de vosaltres i us recomanaré sempre!

Per a la preparació del cas pràctic (seguia amb molt poc temps) vaig poder gaudir de l’ajuda de l’Anabel, que amb molt poques sessions i d’una forma molt coherent, propera i resolutiva, em va saber transmetre quins eren els punts claus i l’estructura que havia de tenir en compte per a la realització del cas pràctic. L’estructura que em va plantejar va ser molt clara i amb molt de sentit. Així que només puc dir que em va anar molt i molt bé l’examen, traient la segona millor nota del meu tribunal.

Moltíssimes gràcies!!!

Iris
CONTACTA

Tens algun dubte?